Podatkowa książka przychodów i rozchodówPodatkowa Książka Przychodów i Rozchodów

Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów to kluczowy dokument dla wielu przedsiębiorców. Właściwe prowadzenie tego rejestru jest niezbędne do prawidłowego rozliczania się z fiskusem. Biuro rachunkowe w Bochni oferuje kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów. Dzięki takiej pomocy, nie trzeba martwić się o błędy czy opóźnienia w rozliczeniach. Zajmujemy się sprawdzaniem dokumentów źródłowych, obliczaniem podatku dochodowego oraz VAT, a także sporządzaniem deklaracji podatkowych.

 

Kompleksowa obsługa księgowej

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
  • sprawdzenie dokumentów źródłowych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • prowadzenie rejestrów VAT (dotyczy płatników VAT)
  • obliczanie podatku dochodowego
  • obliczanie podatku VAT (dotyczy płatników VAT)
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • wysyłanie podpisanych deklaracji do urzędów
  • sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS
  • sporządzanie deklaracji rocznych pit właścicieli