Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów
Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów to kluczowy dokument dla wielu przedsiębiorców. Właściwe prowadzenie tego rejestru jest niezbędne do prawidłowego rozliczania się z fiskusem. Biuro rachunkowe w Bochni oferuje kompleksową obsługę w zakresie prowadzenia Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów. Dzięki takiej pomocy, nie trzeba martwić się o błędy czy opóźnienia w rozliczeniach. Zajmujemy się sprawdzaniem dokumentów źródłowych, obliczaniem podatku dochodowego oraz VAT, a także sporządzaniem deklaracji podatkowych.
Kompleksowa obsługa księgowej
- prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
- sprawdzenie dokumentów źródłowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
- prowadzenie rejestrów VAT (dotyczy płatników VAT)
- obliczanie podatku dochodowego
- obliczanie podatku VAT (dotyczy płatników VAT)
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- wysyłanie podpisanych deklaracji do urzędów
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS
- sporządzanie deklaracji rocznych pit właścicieli